Hieronder vindt u de veelgestelde vragen. Klik op de betreffende vraag om het antwoord op die vraag te zien. U kunt ook alle vragen en antwoorden uitklappen door gebruik te maken van de "ALLES UITKLAPPEN" knop.

Alles uitklappen

Alles verbergen


Over Paquay Carnaval

Waar is de fysieke winkel te vinden?

Het adres is Langstraat 10 in Weert. Daar is Intertoys gevestigd en in de kelder bevindt zich Paquay Carnaval, de carnavalswinkel met 500 m2 winkelplezier. Hier vindt u een uitgebreid en zeer divers assortiment van meer dan honderden verschillende kostuums en duizenden bijbehorende accessoires.
Klik bovenaan de website op “De winkel” voor meer informatie en de routebeschrijving.

Staan al jullie producten op de website?

In de fysieke winkel bieden wij een zeer groot en divers assortiment van carnavalskostuums en bijbehorende accessoires aan. Wij bieden niet al deze producten op de webshop aan. Op de website proberen wij een zo actueel en nieuw mogelijk assortiment te creëren. Want uiteindelijk is ook Carnaval mode.

Bestellen

Hoe plaats ik iets in mijn winkelwagen?

Als u een kostuum wilt bestellen, raadpleegt u dan eerst de matentabel. Op die manier weet u vrijwel zeker welke maat u moet kiezen. Het zou toch jammer zijn als uw kostuum niet past? Als u uw maat weet, vul dan de maat in bij --- Kies een maat ---. Zodra u dit heeft gedaan verandert de knop ‘kies a.u.b. een (andere maat)’ in ‘In winkelwagen’. Als u op deze knop klikt, dan zal het artikel in uw winkelwagen verschijnen.
Als u rechtsboven op de website op uw winkelwagen klikt, dan kunt u hier de producten nog uit de winkelwagen verwijderen of de hoeveelheden veranderen.

Hoe plaats ik een bestelling?

Als u uw winkelwagen gevuld heeft en de bestelling wilt afronden, klikt u eerst op uw winkelwagen rechtsboven op de website. Het bestelproces verloopt vervolgens in 5 stappen. Eerst controleert u uw winkelwagen. In de tweede stap kunt u kiezen of u wilt afrekenen als gast of dat u een account aan wil maken. Nadat u uw gegevens correct hebt ingevuld, gaat u naar stap 3 waar uw adresgegevens gecontroleerd worden en waar u eventueel nog een opmerking aan de bestelling kunt toevoegen. In stap 4 kunt u kiezen hoe u uw pakket geleverd wil hebben, u kunt het afhalen in de fysieke winkel, of bij u thuis laten bezorgen. Ook kunt u hier de Algemene voorwaarden lezen en accepteren. In de laatste stap vindt u een definitief overzicht van uw bestelling. U vindt hier ook de lijst met betaalmogelijkheden, kies de betaaloptie die u het prettigst vindt. Na het afronden van de betaling wordt de bestelling geaccepteerd en ontvangt u een bevestigingsmail.

Hoe kan ik betalen?

Wij bieden verschillende betalingsopties. U kunt betalen via iDeal (de beveiligde betaalomgeving van uw bank). U kunt het bedrag ook via een handmatige overboeking overmaken, dit kan echter wat extra tijd in beslag nemen en kan de levering iets vertragen. Daarnaast bieden wij ook een betaalmogelijkheid via PayPal.
Voor Belgische klanten hebben wij ook de optie om met MisterCash te betalen en Duitse klanten kunnen met GiroPay afrekenen.
U kunt niet achteraf betalen. Het product wordt pas verzonden zodra de betaling correct afgerond is.

Hoe weet ik of een product bij jullie op voorraad is?

Wij proberen de voorraad op de webshop up-to-date te houden. Maar door de verkopen naast de webshop in de fysieke winkel, kan het zijn dat soms bepaalde een maat of een artikel tijdelijk uitverkocht is. Na binnenkomst van uw bestelling controleert ons personeel direct of het door uw bestelde artikel op voorraad is. Als het kostuum of accessoire tijdelijk uitverkocht is, zullen wij dit direct bijbestellen bij onze leverancier en dit met een kleine vertraging uitleveren.
Om zeker te weten of een product op voorraad is, kunt u altijd contact met ons opnemen via info@paquaycarnaval.nl of telefonisch via +31 (0)495 – 780 123.
Omdat wij vooral seizoensproducten verkopen, kan het uitzonderlijk voorkomen dat een product niet meer leverbaar is. In dat geval lichten wij u zo snel mogelijk in en zullen we u een alternatief kostuum aanbieden. Indien dit alternatief toch niet is wat u zoekt, zullen wij direct het volledige aankoopbedrag terugstorten.

Kan ik de bestelling op een ander adres laten leveren?

Ja u kunt een apart factuuradres en leveringsadres opgeven, u kunt dit tijdens het bestelproces aangeven.

Kan ik een bestelling doen zonder een account aan te maken?

U kunt bij Paquay-Carnaval gewoon als gast afrekenen zonder dat u een account hoeft aan te maken.

Retourneren

Wanneer kan ik een product retourneren?

U mag tot 14 dagen na ontvangst ervoor kiezen om het product te retourneren indien het door u bestelde artikel niet naar wens is. Een retourzending wordt enkel geaccepteerd als het product niet beschadigd, en ongebruikt is. De rode kaart moet nog aan het product vastzitten.
Let op! Producten waarop een korting is verrekend (zoals aanbiedingen en opruimingsartikelen) die te herkennen zijn aan de ‘sale’-ster, kunnen niet geretourneerd worden.

Hoe retourneer ik een artikel?

U kunt een artikel dat voldoet aan de retourneringsvoorwaarden binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren. U kunt de artikelen die u wil retourneren samen met het retourformulier dat u op deze pagina kunt downloaden terugsturen naar:

Paquay-Carnaval
Langstraat 10
6001CV Weert

Let op! Wij proberen voor iedereen de verzendkosten zo laag mogelijk te houden, om die reden zijn retourzendingen voor eigen rekening.

Wanneer krijg ik mijn geld terug na het retourneren van een artikel?

Indien uw retourzending aan de voorwaarden voldoet, zal het geld afhankelijk van uw betalingswijze binnen maximaal 14 dagen weer bij u op de rekening staan. Indien uw retourzending niet aan de voorwaarden voldoet, zal deze niet in behandeling genomen worden.

Kan ik artikelen omruilen?

De maten van carnavalskostuums kunnen licht afwijken van de maten die in de gewone kleding gehanteerd wordt. Vaak is dit verschil echter erg klein. Om zekerheid over uw juiste maat te krijgen, raden wij u altijd aan om de maattabel te gebruiken die bij ieder kostuum kunt vinden.
Heeft u toch een kostuum dat u niet past en wil ruilen voor een andere maat? Dan kunt u het beste het kostuum meteen bestellen in een andere maat en uw niet passend kostuum terug sturen. Zodra de retourzending goed ontvangen is, zal zo snel mogelijk het bedrag teruggestort worden.

Overige vragen

Voor meer informatie over het retour zenden van artikelen kunt u kijken onder paragraaf 4 van de algemene voorwaarden. U kunt ook altijd contact opnemen met de klantenservice via info@paquaycarnaval.nl, het contactformulier op de website of telefonisch via +31 (0)495-780 123.

Verzending en levering

Wat zijn de verschillende bezorgopties?

U kunt bij uw bestelling kiezen uit twee bezorgopties:
- U kunt uw bestelling op Paquay Carnaval natuurlijk aan huis laten bezorgen. Al onze pakketten worden verzonden en geleverd door PostNL. U krijgt van ons een mail zodra de bestelling verzonden wordt.
- U kunt uw bestelling ook afhalen in onze fysieke winkel in Weert. Als u hiervoor kiest worden er geen verzendkosten gerekend. U krijgt van ons een mail zodra de bestelling voor u klaar ligt bij Paquay Carnaval.

Op welke termijn wordt mijn bestelling geleverd?

Indien het artikel dat u besteld heeft bij ons op voorraad is, kunnen wij een verzendtermijn van 1 dag garanderen als de bestelling voor 17:00 uur geplaatst en betaald is. Voor bestellingen die op vrijdag, zaterdag of zondag geplaatst worden geldt dat deze maandag verzonden worden en dan dinsdag in huis zullen zijn.
Zendingen naar België of Duitsland kunnen een dag langer onderweg zijn.
Omdat de verkopen in onze fysieke winkel naast die van de webshop verlopen, kan het soms voorkomen dat een product niet direct bij ons op voorraad is. Als dit het geval is, bestellen wij het door u bestelde artikel direct bij en zullen wij het na binnenkomst meteen naar u verzenden. De verzendtijd kan dan een paar dagen langer worden. U kunt ons altijd bellen om direct te weten of een product op voorraad is.
U wordt altijd op de hoogte gesteld via mail zodra wij het artikel verzonden hebben. U heeft het artikel dan de volgende werkdag in huis, tenzij er vertraging optreedt bij PostNL
Buiten het carnavalsseizoen is er een levertijd van 3 tot 5 werkdagen.

Wat zijn de verzenkosten?

Wij hanteren verschillende tarieven afhankelijk van de bestelling omdat wij de verzendkosten zo laag mogelijk proberen te houden.

Verzendkosten bij bestellingen van meer dan € 60,- binnen Nederland: Gratis!
Verzendkosten bij bestellingen lager dan € 60,- binnen Nederland: € 5,95
Verzendkosten België: € 9,95

Wordt er ook in het buitenland geleverd?

Ja wij versturen ook bestellingen naar België en Duitsland. Let hierbij wel op dat de verzendkosten hoger zijn en dat de zending een paar dagen meer in de beslag kan nemen.

Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb deze nog niet ontvangen?

Wij proberen altijd de bestelling zo snel mogelijk bij u thuis te krijgen. U ontvangt een mail zodra de bestelling verzonden wordt. Onder normale omstandigheden zou de bestelling binnen 2 werkdagen bij u moeten zijn. Als u uw bestelling na 4 werkdagen na het ontvangen van de ‘verzonden’-mail, nog niet ontvangen hebt, neemt u dan contact op met onze klantenservice.


Download hier het retourformulier


Accepteer

Deze website maakt gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies om onze service en uw bezoekervaring te verbeteren.